Smerom k lepšej budúcnosti a nová identita značky OMV
OMV podniká ďalší dôležitý krok v posúvaní svojej transformácie. Nová identita značky OMV bude v najbližších troch rokoch implementovaná vo všetkých krajínách skupiny OMV. Tento krok je v súlade s podporou retailovej marketingovej stratégie OMV, byť preferovaným partnerom pre riešenia udržateľnej mobility.
Nové strategické zameranie podporuje vytvorenie sveta, v ktorom sa udržateľná energia, udržateľná mobilita a udržateľný životný štýl stanú realitou pre každého z nás.
Značka a dizajn OMV postupne prejdú kompletnou zmenou na všetkých úrovniach kontaktu so zákazníkmi – od B2B (business to business) až po B2C (business to consumer).
Nový dizajn sa postupne zavedie aj na približne 1 000 čerpacích staníc siete OMV, ktoré denne obslúžia viac ako 650-tisíc zákazníkov. Nová identita značky bude implementovaná aj na rýchlo sa rozširujúcej sieti EV nabíjačiek pod vlastnou značkou eMotion.
Transformáciou prejdú aj digitálne prvky spoločnosti, počnúc oficiálnou stránkou skupiny OMV, ktorej nová podoba bude dostupná na OMV Group. Dizajnovou zmenou prejdú aj aplikácie OMV MyStation a OMV eMotion, ktoré v strednej Európe používa viac ako milión zákazníkov.